برای کنترل دمای محیط از سیستم های تهویه مطبوع زیمنس استفاده کنیم!

از گذشته تا کنون سلامت هوا و دمای محیطی که در آن حضور داریم نقش مهمی را در زندگی همه ما ایفا کرده است بگونه ای که امروز استفاده از سیستم های تهویه هوشمند مدرن از اهمیت بسزایی در صنعت تاسیسات ساختمان برخوردار است.

شرکت زیمنس با ارائه تجهیزات و راهکارهای متنوع در این بخش که از استانداردهایی مانند: سازگاری با محیط زیست، اخذ آخرین استانداردهای جهانی و همچنین اخذ گواهینامه های بین المللی گام مهم و بلندی در حوزه Hvac Control برداشته است که با بکارگیری این سامانه ها، هزینه های جاری ساختمان به حد چشمگیری کاهش یافته و کیفیت زندگی افراد ساکن در آن افزایش خواهد یافت.

برای فردا آماده شو!

امروزه ساختمان ها در حال تبدیل شدن به مجموعه هایی کامل و به روز هستند. از این جهت طبیعی است که برای افزایش طول عمر تاسیسات،کاهش هزینه های جاری، افزایش رضایتمندی ساکنین و همچنین لذت تجربه یک زندگی هوشمند از سیستم های تهویه هوشمند استفاده شود. بکارگیری انواع شیرهای کنترلی گِلاب و شیرهای کنترلی مستقل از فشار زیمنس در سیستم های فن کویلی کمک شایانی در این راستا خواهد کرد. کنترل دمای سیال و همچنین مدیریت دمای محیط از طریق راهکارهای کنترلی زیمنس، شما را وارد دنیای تازه ای خواهد کرد که در آن کاملا آرامش و امنیت را احساس می کنید.

تهجیزات کنترلی زیمنس

چرا زیمنس اِچ وَک؟

ما مفتخریم که در مجموعه مهندسی و بازرگانی زیمنس اچ وک از طریق تیم مشاورین فنی، پیشنهادات و راهکارهایی متناسب با سیستم تهویه ساختمان مورد نظر شما را ارائه کنیم تا در کمترین زمان بهترین و بالاترین بازدهی ممکن را دریافت کنید. ارائه دقیق ترین مشاوره فنی و بازدید از پروژهای شما در محل،کاملا بصورت رایگان انجام می پذیرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.